پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
10487
-
الف
+

اختصاصی: پخش زنده مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر

آی‌فیلم مراسم اختتامیه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر را به صورت زنده روی آنتن می‌برد.

شبکه آی‌فیلم مراسم اختتامیه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر را به صورت زنده روی آنتن می‌برد.

به گزارش آی‌فیلم، مراسم اختتامیه دوره سی و هفتم جشنواره فیلم فجر، به صورت زنده و همزمان با برگزاری این رویداد، از شبکه بین‌المللی آی‌فیلم پخش می‌شود. اختتامیه جشنواره، علاوه بر شبکه آی‌فیلم فارسی، از طريق كانال‌های عربی و انگليسی آی‌فیلم و همچنین آی‌فیلم٢ برای مخاطبان برون‌مرزی آی‌فيلم نيز پخش خواهد شد.

سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر که از 10 بهمن در تهران آغاز شده بود، فردا دوشنبه 22 بهمن با معرفی برگزیدگان در سالن همایش‌های برج میلاد به پایان می‌رسد و شبکه آی‌فیلم مراسم اختتامیه این جشنواره را در قالب ویژه برنامه‌ای به صورت مستقیم پوشش خواهد داد.

این ویژه برنامه با اجرای "اسماعیل باستانی" و با حضور "محمدرضا مقدسیان" منتقد سینما به تحلیل کوتاهی از جشنواره امسال می‌پردازد و همزمان با آغاز مراسم اختتامیه رأس ساعت 19:00 تقدیم علاقه‌مندان و مخاطبان شبکه آی‌فیلم می‌شود.

گفتنی است شبکه آی‌فیلم در جریان برگزاری جشنواره فجر 37، هر شب با برنامه‌ «سینما آی‌فیلم» رخدادها و حواشی مربوط به این جشنواره و نمایش فیلم‌ها را روی آنتن برده است.

/ س م

نظر شما
ارسال نظر
علی نوبهارصدیق

درودبرشما. بسیارهم عالی و ممنون از این پخش زنده که انشاالله درست و بدون تاخیر... پخش خواهد شد. اضافه مینمایم بعد از اینهمه نقد و نظر فیلم‌ها در شبکه های مختلف سیما و صدا و رسانه های نوشتاری و دیداری دیگر توسط آدمهای مختلف سینمایی و غیر سینمایی در نهایت این مردم هستند که پس از نمایش عمومی آثار این دوره به داوری خواهند نشست که آن مهمترین داوری سینما خ. اهد بود.